18 січня 2017 року о 14.00 відбулося засідання круглого столу «Мовно-літературна освіта в проспекції нової української школи». Організатори: викладачі кафедри методики навчання мови та літератури філологічного факультету.
Мета – обговорити найбільш актуальні питання навчання мови та літератури в ЗОШ у світлі тих реформ, що відбуваються в системі вітчизняної освіти, а також підсумувати результати проходження виробничої педагогічної практики студентами IV та V курсу, яка щойно закінчилася. Ця практика є достатньо значущою для становлення фахової компетенції майбутнього вчителя української мови та літератури, тому було вирішено залучити до проведення цього засідання студентів-практикантів.
На засіданні круглого столу було розглянуто такі питання:
1. Навчання української мови та літератури на засадах Концепції нової української школи.
2. Формування мовної особистості учня в контексті компетентністного навчання української мови та літератури.
3. Сучасні технології мовно-літературного розвитку учнів загальноосвітньої школи.
4. Удосконалення фахової практичної підготовки майбутніх учителів-словесників.
5. Проблема престижу праці вчителя-словесника в сучасному суспільстві.
В обговоренні поставлених питань брали участь: ректор МНУ імені В. О. Сухомлинського проф. Будак В. Д., проф. Ситченко А. Л., доц. Василькова Н. І., доц. Гузенко С. В., а також запрошені гості: Шуляр В. І. – директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; доктор педагогічних наук, доцент, заслужений учитель України, професор кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти; Піляєва А. І. – директор Миколаївської ЗОШ № 25, учитель української мови і літератури вищої категорії; Ракоча Т. М. – директор Ульянівської ЗОШ Миколаївського району, учитель вищої категорії; Понтус Т. Д. – заступник директора з виховної роботи УльянівськоїЗОШ Миколаївського району, учитель вищої категорії; Кошара Ю. М. – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри сучасних мов гуманітарного інституту Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова; студенти-філологи 4-го та 5-го курсів Чорноморського національного університету імені Петра Могили та Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.
За результатами круглого столу складено проект рішення щодо тих шляхів, які сприятимуть підвищенню якості теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів-словесників.